22 апрель 2021 яңалыклары

  • 22 апрель 2021 - 17:00
    Балалы өйдә бур ятмас...
    Миңнехан әфәнде, мамадышлар өчен сирәк хәл, русча яратыбрак сөйләшә, ә җәмәгате – саф татарча. Шулай бервакыт балалар бакчасында кызларына ятлап килергә татарча шигырь биргән булганнар...
    2219
    0
    4
  • 22 апрель 2021 - 16:00
    Дөрес яшәлгән
    Балаларга, оныкларга Үрнәк итеп гамәлем, – Шулай яши алсам иде Алда калган кадәрен.
    264
    0
    0
  • 22 апрель 2021 - 15:00
    Төпчек бала (хикәя)
    «Әни, син... Ничек? Кайда? Ә бала?» Баласын калдырганнан бирле йөзендә кан әсәре калмаган хатын кинәт кызара башлап җавап бирде: «Кы-зым, мин аны кырда калдырдым. Бар саны сау-сәламәт туды, тик ул интекмәсен, кызым... Кы-зым, әтиең үлгән». Өзек-өзек чыккан сүзләрдән ике куркыныч хәбәр ишетеп, яшүсмер кызның акылы томаланды. Кулындагы оекбашы идәнгә төшеп китте. «Әни, ни сөйлисең?»
    5689
    0
    26
  • 22 апрель 2021 - 14:00
    Рухка эндәшү
    И Рух!.. Күтәрел син, әйдә, Биеккә, югарыга. Җитте вакыт сине дә бит Коллыктан тугарырга.
    1106
    0
    2
  • 22 апрель 2021 - 13:00
    Истанбул малае (дәвамы)
    Ул юкта уртача яшьләрдәге, ыспай гына киенгән хатын килде һәм агач кашыкларның бәясен сорады. Мәхмәт: «Оныттым, хәзер бабам килер, ул әйтер», – дип торалмый инде. Хатын көтеп тормас, кашык алмый китеп барыр. Уена килгән бәяне әйтте дә куйды. Ни гаҗәп, хатын янчыгыннан акчасын чыгарып, малайга сузды, үзе теләгән кашыкны сайлап алды һәм юлын дәвам итте.
    733
    0
    3
  • 22 апрель 2021 - 12:00
    Петербурда, Тукай һәйкәле эргәсендә
    Басып тора юллар чатында ул, Мәңге дымык җилләр иркендә. Ел да аңа апрель иртәсендә Акъәбиләр чәчкә китерә.
    284
    0
    0
  • 22 апрель 2021 - 11:00
    Табышмаклы гомер иясе
    Әдипнең табышмакларга, серләргә тулы гомере могҗизаларга да бай. Без шуларга җавап табарга, аларны ачарга бурычлыбыз.
    295
    0
    0
  • 22 апрель 2021 - 09:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Самолёт эченә җил ташкыны килеп керде. Инструктор миңа кул хәрәкәте белән урынымнан торырга, ишеккә якын килергә кушты. Мин һич тә якыная алмыйм, җил эчкә таба этә. Ниһаять, ишек янындагы тимер тоткычны эләктереп алдым. Якынрак килдем. Җир әллә кайда аста. Инструктор минем аркадан сыйпап алды: – Сикер! Мин күземне йомып, башым белән аска чумдым.
    439
    0
    0