10 август 2021 яңалыклары

  • 10 август 2021 - 17:00
    Сайлау хикмәте
    Фәнзаман Баттал якын дусты – атаклы баянчы, һәвәскәр композитор Рафинат Салахов белән яшелчәләр сатып алу өчен көзге ярминкәгә чыккан...
    1215
    0
    4
  • 10 август 2021 - 16:00
    Дәва
    Тарих буйлап атлап бару өчен Кирәк буыннарга дәва-дару
    462
    0
    1
  • 10 август 2021 - 15:00
    Шигъри дуслык күперләре
    Азәрбайҗан һәм Татарстан арасындагы әдәби һәм мәдәни багланышларның тулы бер тарихы һәм бай традицияләре бар...
    1288
    0
    1
  • 10 август 2021 - 14:00
    Күперләр
    Сакла мине бу дөньядан. Сакла мине үз-үзеңнән. Һәм – үземнән.
    473
    0
    1
  • 10 август 2021 - 13:00
    Кошлар оя корган җирдә... (ахыры)
    – Туган җирдә өмет дигәне дә яктырак, ышанычлырак икән шул... – дип өстәде. Башы иелгәнне сизмәде дә Җиһангөл. Иреннәре: – Рәхмәт сиңа, Ватаным! – дип пышылдады. Күрче, ярата белә икән бит ул һаман да! Аллаһыны яраткан моңарчы да... Мәңгелек сөю шул икән... Ташлама, Раббым... Ярлыка...
    609
    0
    3
  • 10 август 2021 - 12:00
    Кем чиртә, нәрсә чиртә?
    Әти маңгайга чиртә: – Тор, – ди, – бүген шәп иртә. – Мондый көнне елгада Балыклар әйбәт чиртә.
    503
    0
    0
  • 10 август 2021 - 11:00
    Каләм алса – уй салыр!
    Театр дөньясында актёрлыктан драматурглыкка күчкән шәхесләр бик ишле һәм бу табигый дә. Габдулла Кариев, Таҗи Гыйззәт, Галиәсгар Камал, Туфан Миңнуллин, Рабит Батулла, Әмир Камалиев, Фәнәвил Галиев, Гафур Каюмов һәм, әлбәттә, хәзерге татар драматургиясен әйдәп баручы әһле каләмебез Данил Салихов – профессиональ актёрлар өммәтеннән.
    1224
    0
    2
  • 10 август 2021 - 10:00
    Ватаным
    Батырлар утларга керделәр, тик исән булсын, дип, Ватаным.
    1074
    0
    1
  • 10 август 2021 - 09:00
    Тургайлы болытлар (дәвамы)
    Кычкырыбрак сөйләштекме — әни йөгереп чыкты. Зәмзәмияне танырга теләгәндәй, чекрәеп карап торды-торды да соравын бик катгый куйды: — Яңа ел төнендә кунып кайткан кызың шушымы инде? — Әйе! — дип ашыгып җавап бирде Зәмзәмия... Менә ничегрәк килеп чыкты бит әле... Улыгыз йоклавын йоклады да, хәзер өч айлык корсагым белән куып җибәрәсезме?
    3520
    0
    3