2 июль 2021 яңалыклары

  • 2 июль 2021 - 17:00
    Депутат
    – Яшерен-батырын түгел, борын төбендә – сайлаулар. Анысының да ниндие әле! Альтернатив! Өстән күрсәтелгән кандидат янына без дә үзебездән бер кешене тәкъдим итәргә тиешбез. Син инде, Әхмәди, аңлыйсың, аларның анда инде хәл ителгән. Әмма кәгазьдә, ягъни бюллетеньдә, бар да канун кушканча булырга тиеш. – Кыскасы, Әхмәди, икенче кандидат – син!
    526
    0
    6
  • 2 июль 2021 - 16:16
    "Казан утлары" журналы китапханәсе сериясендә яңа китап көтелә!
    Башкортстанда яшәп иҗат итүче Айгиз Баймөхәммәтовның "Казан утлары" китапханәсе сериясендә "Нахак" исемле китабы басылып чыгачак.
    540
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 16:00
    Яшьлекне сагыну
    Яшьлек язларына кайтсаң иде, Гөрләвекләр аккан якларга.
    589
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 15:00
    Вөҗдан чакырды (хикәя)
    – Син – Атласов Вөҗдан, минем балалык дустым, Вөҗданым! – Ә син ул Вөҗданны үтергән җанкыяр – Мәмәт Мөхтие! – диде сәер кеше. – Мин сине үтермәдем! – диде орденнар таккан бабай. – Үз кулың белән үтермәдең! – диде Вөҗдан Атласов. – ...Син машина кырылышы оештырдың, син үз машинаңда – рульдә, мин – матайда, син машинаңны кинәт борып, матайга ордың...
    2079
    0
    4
  • 2 июль 2021 - 14:00
    Халык улы
    Тукай күңел күгебездә көндез – кояш, төнен – ай...
    910
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 13:00
    Каһәр (дәвамы)
    Намусым чиста түгел. Утыз җиденче елда, халык дошманы дип, берничә кешене атарга туры килде. Ләкин алар намуслы кешеләр – бернинди дошман түгел иде. Безгә боерык булды – без башкардык һәм кулыбызны кеше канына буядык. Мин эчүгә сабыштым...
    1430
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 12:00
    Семён Денисович Игнатьевка
    Бүген таллар йөгереп килделәр дә: «Без, – диделәр, – хәтәр заманда Көеп, юкка чыгып беткән идек, Исән калдык, исән һаман да...»
    506
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 11:00
    Тарих һәм заман (әңгәмә)
    Тарих фәннәре докторы Дамир Исхаков белән Рәфикъ ЮНЫС әңгәмәсе (архив).
    1500
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 10:00
    Яшәү чыгы...
    Күңелемдә сайрый әле Сыерчыгы!
    481
    0
    0
  • 2 июль 2021 - 09:00
    Кайту (дәвамы)
    Бетсен иде бу сугыш тизрәк. Әтисен азат итсеннәр иде. Кайда ак, кайда кара икәнен бары тик ул гына аңлата ала бугай. Әнисе аңлата алмый. Ул үзе дә Тәнзилә хәлендә. Берни дә аңламый, кайсы якка булырга да белми.
    1053
    0
    1